Helg

Fan va jag hatar helger. I alla fall denna helg. Att folk inte ska ha något vett i kroppen. Ok att folk man bara känner inte har det, men ens egna familj. Så fy fan för min dag i lördags. Så mkt jag grät den dagen har jag inte gråtit på flera år. Förstår inte att folk tycker att det är så roligt att göra andra lessna. Jag ser då inge roligt att göra oskyldiga människor lessna. Men folk som är elaka mot mig kan jag skjuta ner. Dom förtjänar inte att få leva ett problemfritt liv. Men nu vill jag vara något snäll och säger inte allt för mkt. Men jag hoppas att ni som vet att ni gjort illa mig trampar på ett häftstift eller något liknande som gör asont. Se. Så elak är jag inte.
   Annat är det med korridoren jag bor i. Dom var dom enda som gjorde mig glad under lördagen. Det bjöds ju på tårta och på fredagen bjöds de på mat. Fast vi betalade ju för hela kalaset. Men satan va gott det var. Annika ska börja fira persiskt nyår oftare. Förbannat gott var det. MUMS.
   Och sen du här i korris. Du som är helt jävla underbar och orkar sitta och lyssna på mig när ja bara går och gråter. Och låter mig få se på film i ditt rum till sent på natten. Bara för att ja ska få annat att tänka på och glömma allt det hemska. Du sa till och med åt mig att dissa alla elaka människor. Och de gjorde jag idag. HAHA. Fast det känns inte som jag. Men de är väl så man måste göra. Så att folk förstår att Annika också har känslor. Även om det inte alltid syns. För det mesta gör jag som i lördags. Sitter inne på mitt rum och gråter en hel dag utan att någon vet om det. Men helt så ensam var jag inte. Ringde ju Malin så att hon fick sitta med mig och tentaplugg samtidigt. Så tack Malin. Utan dig hade jag nog aldrig kommit ut ur mitt rum något mer. Uscha.
   Annars vet jag inte om jag har så mycket mer att skriva om. Förutom att Annika rökte i sig en hel cigarett idag. Och jag som har slutat snusa. Fan va jag är sämst. Men jag röker inte ofta. Det var mest för att lugna mina nerver och pigga upp mig lite mitt under tentapluggandet. Och så tog jag en cigarett i lördags med. Men de va faktiskt en sådan gång när man får röka. Annika som var så upprörd, sur och lessen i lördags. Nä, den dagen vill jag bara radera bort från mitt minne. Sånt ska man aldrig behöva genomgå. Annika såg ut som Chandler från VÄNNER efter att han har tittat på bambi. Allt Malin sa till mig fick mig att börja gråta på nytt. Snöt nästan upp en hel pappersrulle också. HAHA.
   Men nu måste jag sluta. KL är snart 11 (på natten) och Annika måste försöka sova något innan tentan på onsdag.
Så ha det så gött allihopa och va snäll mot folk ni känner. Speciellt eran egna familj. Har ni en elak mamma så kan ja komma och slå in skallen på henne om ni gör det mot min.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback