Saknar dig

Jag saknar dig. Det är helt sjukt hur mycket jag saknar dig. Saknar dig mer än nån annan. Jag saknar att se på filmer med dig, att ha fötterna på dig, bara sitta och inte göra något, sitta och prata, prata om allt och inget, att ligga i sängen och bara kramas. Mest av allt saknar jag att slåss med dig. Jag saknar allt som har med dig att göra. Du är den underbaraste människa jag någonsin mött. Du är så söt, speciellt i glasögon. Du får mig att le och när du ler så ler hela världen tillbaka. Men vi möts väl aldrig mer. Jag är för feg för att ringa och du har väl tröttnat på den som aldrig ringer. Men jag saknar dig. Saknar dig så mycket att jag börjat drömma om dig. Det har börjat bli riktigt illa. Men men. Ville bara säga att jag saknar dig. Saknar dig jättemycket. Och även om jag är dålig på att säga det så är du helt underbar. För mig i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback