Nervös

Varför är jag som jag är. Börjar jobba om 1 timme nu... snart... cirka. Och jag är så sjukt nervös. Hela kroppen darrar och jag mår illa till 1000. Men jag är sån. Alltid så sjukt nervös när jag ska göra saker jag inte har gjort innan. Skulle nog klara det bättre om jag inte mådde så sjukt illa. Det är det värsta.
   Och mitt fina humör från igår sitter fortfarande i. Folk måste inte tycka om mig innerst inne. Så som man hjälper folk att klara sig här i livet så får man ett litet litet tack efter. Och ingen får veta att jag hjälper folk så mkt som jag gör. Nej. Annika måste ändra på sig. Lära sig att säga nej. Orkar inte vara så sockersöt hela tiden. Fast egentligen vill jag bara att folk ska se mig. Och när dom gör det springer jag ifrån dom. Förlåt mig för det.
   Aja. Måste packa min väska innan jag drar till jobbet. JAG VILL INTE. Hoppas bara jag överlever dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback