Hej hopp pillesnopp

Hej allihopa.
Annika har panik. Går här hemma och gör ingenting. Försöker att hitta på saker att göra när jag inte jobbar. Men det är inge roligt att städa konstant 24/7. Men Annika ska jobba idag. Skönt som satan. Jobbade senast i måndags. Ska bli så härligt att få jobba lite nu. Så kanske jag slutar klättra på väggarna.
Drömde om dig igen. Säger ju att ja drömmer om dig ofta. Inte varje dag/natt... hur man nu ser på det. Men ofta. 1 gång i veckan är ofta. Tycker jag. Det är inte normalt att drömma om 1 enda person så ofta. Fast det kanske bara är jag som lägger märke till det. I natt drömde jag om jättemycket folk från Ö-vik. Visserligen såg det ut som Lysekil. Men det var Ö-vik. Allt folket som var med var Ö-viksfolk så. Men ändå...
Har egentligen ingenting att säga. Ville bara prata av mig lite. Sitter här och har det ensamt och långtråkigt så. Saknar dig nå så fruktansvärt mycket å. Bara för att inte verka helt dum (vilket jag egentligen är) så sitter jag och läser alla dina sms du har skickat till mig. Patetiskt jag vet. Men det är lite bättre än att sitta och tänka och fantisera om dig hela tiden.
Ha det så gött allihopa.
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback