Design

Min blogg har fått ett nytt utseende igen. Tack syster. Har tjatat ett bra tag på henne nu. Men jag var något trött på att stirra på Gerard vareviga gång jag tittade på den. Men nu har jag fått min alldeles egna Annika blogg. Och den ser Annika ut också. Det var meningen att jag skulle hjälpa till. Men jag somnade. Och när jag vaknade så hade hon gjort detta. Jag är så stolt över henne.
   Drömmde idag igen. Och nej, inte om dig. Men om 2 personer från min klass. Och varför just dom undrar jag. Pratar nästan aldrig med dom. Men men. Dom hjälpte mig med min rappot iaf. Men dryga var dom och skrattade nästan åt alla fel jag hade. Fan vad jag hatar att rätta mina saker med folk runt. Och en fråga hade jag missuppfattat totalt. Då låg dom på golvet och asgarva åt mig och försökte hjälpa. Men Annika orkade inte lyssna och satte fingrarna i öronen och började sjunga (egentligen skrika).
   Men det är inte så ovanligt beteende för Annika. Men den enda människan jag gör så åt är mamma. Drömmen fortsatte iaf. För medan jag satt där och sjöng (skrek) ringde min telefon. Jag sa att det var min chef som ringde och svarade så snällt jag kunde med min hesa röst. Fast det var ingen som svarade. Det var min väckarklocka som tjöt. Men det tog ett tag innan jag förstod det. Men men.
   Om några timmar börjar jag jobba. Jag har ingen mat och kiosken på jobbet är stängt på lördagar. Funderar på om ja ska åka hemifrån tidigare och svänga förbi ica innan jobbet. Då kan jag få äta vad gott jag vill.
   Men men. Nu har jag tjatat på alldeles för länge, och om mycket jag inte skulle och vissa saker jag glömt. Men men. Det kan vi ta någon annan dag. Nu måste jag ha frukost innan jag svälter till döds. Vi ses allihopa
Kram Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback