Cykelpump

Hmm.
Syster lärde mig hur man får fler läsare på sin blogg. Skriv hur illa du tycker om allt och alla. Men nej. Det orkar jag inte. Varför ska man vara så sur och otrevlig nu för tiden? Kan man inte vara snäll och trevlig? Lämna plats till gammla människor på bussen, hålla upp dörren och lära sig lite trafikvett? Varför ska det hela tiden vara så mycket ego-tänk idag. Jag blir så sur på sådant. Speciellt mammor med barnvagnar. Hur svårt kan det vara att flytta lite på sig när man kommer på gångvägen?
   Och nu gnäller jag också. Usch. Det va ju inte det jag ville. Jag vill ju vara glad. Jag jobbar tränar och äter gott. Precis så som man ska göra på sommarn. Längtar tills Malin kommer så kan hon och jag börja dricka öl tilsammans i sommarhettan.
   Det är ju otroligt vilket väder vi har fått nu dessa sommardagar. Så underbart. Men jag flyter bort. Annika tycker inte om denna värme. Jag vill ha kallt.
Men men. Mer hade jag väl inte att skriva. Kan ju inte komma på något.
Puss och hej



P.S Jag hatar rubriker. Mamma namngav denna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback