Why should I talk to you when I got 32

Jobbade idag. Konstig va. Nee. inte riktigt. Så frågade chefen idag om ja kunde hoppa in och jobba i morrn också. Jajjemensan svarar jag. Så det var mina 2 lediga dagar det. Men de e bra med lite extra sekiner. Undrar om jag inte hoppar in på torsdag å. Det skulle inte vara så fel med lite extra i fickan. De e fan inte billigt att plugga.
   På vägen hem från jobbet idag tänkte jag på dig. Konstigt va. Och medan jag cyklar där och funderar så kommer ja att tänka på att man kallar patienter för damer och herrar. Gjorde man i Ö-vik i alla fall. Så då kom ja att tänka på dig och att du skulle bli kallad Herr Nilsson. Och Annika är väldigt lättroad efter att jag jobbat. Så det gjorde ju hela cykelresan hem lite lättare. Sen när man kom hem behöver man ju inte tala om. Men ja kan ju säga en sak. Min mamma skulle behöva gå en psykundersökning, om det finns sådana.
   Sen när jag kommit hem och fått mat i mig (efter ett långt jävla tag för att mina föräldrar skiter i allt) så går min syster och jag ut på promenad. Satan va skönt det var. Det riktigt värker i fötterna på mig fortfarande. Undrar om ja ska skaffa mig ett par riktigt sköna skor att gå i. Jag tror det skulle behövas.
   Nee. Nu måste Annika sova. Hon ska upp tidigt i morgon. Det är dags att dra till biblioteket och fixa böckerna jag behöver för att kunna skriva klart rapporten. Och jag är faktiskt riktigt trött nu efter våran promenad.
   Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback