Silk or leather or a feather

Titta. Jag kom ihåg att skriva nu, efter en hel arbetsdag. Men trött är jag nu. Det är mycket energi som går åt till att ta hand om gamlingar. Eller äldre ska man väl kalla dom egentligen. Men gamlinar kan vara ett gulligt ord det med. Men men.
   Det jag ville prata om just nu är mig själv. Ville vara lite ego för en stund. Men det är väl det som bloggar är till för. Men åter till mig. Det är så att jag sover med syster lite till och från. Och det får man göra. Det är mänskligt att sova tillsammans med sina syskon. Och varje gång vi gör det gnäller hon på mig att jag ligger bakom henne och kramar om henne och riktigt gosar in näsan i nacken på henne. Men nu hatar ju min syster närkontakt medan jag bara vill ha mer. Men jag tror jag är en sån som sover riktigt riktigt nära folk. Tror jag. Är inte så hundra på det. Men det har jag gjort i Ö-vik iaf när jag har sovit tillsammans med folk. Om man kan kalla 2 pers för folk. Sovpartyt i tv-rummet räknar jag inte med. Men då har jag sovit nära folk och kramats med dom hela natten. Eller så har dom kramat mig. JAG VILL HA NÄRHET. Men det är nog för att jag aldrig fått så mycket kärlek i mitt liv. Eller om jag fått för mycket. Men det tror jag inte. Har inte fått det av mina föräldrar i alla fall. Men men. Måste sluta nu. Trodde aldrig jag kunde skriva så här mycket om att sova. Men tydligen så går det.
Sov så gott allihopa.
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback