Ridicule is nothing to be scared of

Såg Harry Potter igår. Jag vet inte. Jag tycker inte dom filmerna är vad dom en gång har varit. Magin har försvunnit från filmerna, fast då är jag töntig och tycker bara om dom 2 första filmerna. Enda filmerna där allt man vill ska vara med från böckerna är med. Usch. Jag gnäller för mycket. Men filmerna är så överskattade. Böckerna är bättre. Även fast Harry bara gnäller hela tiden, jag riktigt avskyr Dumbeldore och ända människan i böckerna jag älskar är Snape. Men men. Orka prata Harry Potter nu.
   Annika är så seg av sig. Hon ska åka till jobbet nu och det enda jag har fått på mig är underkläder. Kankse borde tänka på att fixa mig i ordning och packa väskan och få i mig lite kaffe, så att jag blir någorlunda mänsklig. Får hoppas att jag kommer ihåg att skriva lite mera när jag kommer hem. Va en massa mer jag ville prata om (bara dig. som vanligt) och lite annat runt i kring. Men men. Vi höres folket.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback