Most of the time I don't have a clue

Yay. Mina besökare är verkligen på topp i denna blogg. Den enda människan som läser i blogg är jag. De e fan nästan sorgligt. Jag kanske måste sjunka så lågt som alla andra för att få några läsare till denna blogg.
   Men jag vill inte. Jag vägrar att sitta och mala på vilka kläder jag har köpt och vart jag senast var ute och festa m.m. Jag vill inte det. Jag hatar sådana bloggar. Speciellt dom som sitter och bara klankar ner på alla andra. Nää. Död åt dom. Död åt alla jävla modebloggare med. Och folk som inte kan ha något privatliv och måste dokumentera allt vad deras barn och familj gör, eller vad dm fick för resultat på senaste tentan. Skriv något roligt istället. Som tex "Idag regnade det hela dagen. Det var skit. Jag kunde inte göra någonting annat än att nörda sims hela dagen". Fast Annika har jobbat idag. Så tro inget annat.
   Jaja. Jag får väl va tjejen med 0 läsare på sin blogg. Jag som har fått världens finaste blogg nu.
   Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback