I won't grow up

Aldrig nånsin att jag ska växa och bli stor. Låt mig få leva som en tioåring för resten av mitt liv. Satan va skönt det kommer att vara. Klättra i träd bygga kojor och bara vara.
   Om ni nu undrar varför denna uttalan bara sådär är det för att mina föräldrar åker snart och jag tycker att det ska bli så skönt så skönt. Vet inte om jag är en av dom få som bara klarar 2 veckor om året med mina föräldrar. Men dom är så förbannat dryga. Jag riktigt avskyr dom. Och folket på jobbet säger att det låter som om jag bor på något fängelse eftersom jag hela tiden pratar om att jag snart kommer att få vara helt själv hemma. Men det är nästan lite så. Fängelset på lövängsvägen.
   Annars händer inte mycket. Förutom att jag ska vara själv hemma snart i nästan 2 veckor.
Dags att fira. Gör det med en låt. En bra låt. Och den är bara för dig Alexandra.
Puss Puss på folket.
Och glöm inte min födelsedag. Jag bjuder på chokladtårta till alla som tittar förbi.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback