Don't you ever, don't you ever

Ja. Fick tillbaka svaren från sista tentan i måndags. Annika fick underkänt. Första tentan som jag totalfailar. Men men. Annika ringde igår och hörde hur det var. Och Monica som ger ut tentorna skickade den hem till mig. Och nu när jag tittade på den idag kändes det inte så hopplöst även fast jag var 8 poäng ifrån. Det som gör mig mest arg för att jag failade ar för att en så snäll klasskamrat undrade hur det hade gått. Och jag svarar som alltid att det gick rakt åt helvetet. För det tycker jag det alltid gör. Och hon svarar jasså, du är den första som säger det. Alla andra tyckte det gick jättebra.
   Så ni kan ju förstå varför jag sitter här och gråter för att jag inte klarade denna tenta. Folk borde tänka mer på vad dom säger. Men jag är likadan. så jag ska nog inte säga så mkt. Är bara det att jag blir så sur att folk tror att man är duktig för att man ha klarat alla tentor hitills. Men ja orkade inte plugga till denna tenta. All tentapluggande hade runnit ifrån mig. Man vill inte plugga något mer när det börjar bli sommar ute + att min kära doktor ringde dan innan tentan och sa att ja kommer att få åka in på operation till hösten. Då vill man ju plugga ännu mindre. Ska se om det finns nån människa där uppe som vill hjälpa mig att plugga till omtentan. Dom skulle vara änglar då. Men men. Nu ska jag leta efter nåågot kallt att dricka. Det är varm här
   Hej då allihopa. Och jag skulle tycka det var väldans trevligt om nån hörde av sig. Men det är det ju ingen som vill.
Folk verkar inte förstå hur ensam jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback