Time to battle now for world domination

Igår, när jag inte kunde sova fick jag plötsligt ett sånt stort behov av att se beyblade igen. Så jag söker runt lite på webben och finner en massa saker som jag inte visste. Jag fick veta mera av Talas barndon. Likaså Kais uppväxt. Ingen av dom två pojkarna hade det lätt. Sen fick jag även veta hur det gick för dom när de blev äldre. Den delen hade jag gärna hoppat över. Usch. Jag ryser i hela kroppen av att tänka på det.
Men det jag blev mest glad över att se var att det fanns en film. En film med bara beyblade. Inte för att det gjorde mig nå gladare. Såg den filmen idag och blev grymt besviken. Trodde den skulel vara bättre. Men filmen utspelar sig mellan 2 och 3 säsongen. Och med tanke på att jag hatar 2 säsongen så är det nog inte så konstigt att jag inte gilalde filmen så mycket. Ska dock tillägga att jag inte sett säsong 3. Så jag tänkte att jag kunde se filmen nu och sedan börja se på sista säsongen. Den verkar mycket mycket bättre än säsong 2. Personerna i serien har ju fått snyggare kläder om inget annat.
En till fin sak jag fann om beyblade när jag var ute på nätet var att en fjärde säsong är på g. Den ska tydligen vara klar och komma ut någon gång i början av 2010. Jag kan knappt bärja mig. Nu får jag tokköra igen 2 säsongen så att jag förstår något av den 4. OOHHHH. Nu kan jag ju ännu mindre sova. Blir så glad av allt detta. Men men. Lägger hit några bilder med så att ni fattar något utav allting jag pratar om.
Ha de gött och vill ni se serien så se bara säsong 1. Bara den som är bra.
Natti natt



Säsong 1



Säsong 2



Säsong 3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback