Vad är kärlek?

Ja. Så var jag tillbaka i gamla kära Ö-vik igen. Det har nu gått 2 dagar och jag har inte gjort ett skit. Men jag är så förbannat glad att vara tillbaka. Slippa tjatet från familjen och känna sig älskad av allt och alla. Fast för tillfället finns det ingen här som man kan känna sig älskad av. Finns bara Gunther och Alexi i korridoren. Men nästa vecka. Då jävlar.
   Det är något magiskt över Ö-vik också. Så fort jag kom hir och kopplade in min dator till internet här så skrev allt folket till mig på msn. Hände aldrig när jag var i sandviken. Usch vad alla måste hata sandviken. Eller så är det bara jag.
   Ville bara säga hur mycket jag älskar Ö-vik, men även glömt hur hemskt det är fredag och lördag kvällar. Go Olles.
Så till sist. Vad är kärlek. Ja mina vänner. Detta är kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback