Minnet...

Det är konstigt det där med minne. Sitter här och surfar runt lite på youtube (som vanligt) och fastnar alltid för samma gammla låtar som jag alltid lyssnar på. Men för tillfället är det "Pour some sugar on me" med Def Leppard. Men jag tröttnar fort på att lyssna på samma gammla låtar. Väldigt fort. Orkar inte ens lyssna igenom låtar helt ibland. Så då när jag sitter här och vill byta tänker jag att jag ska prova något nytt, och youtube som de flesta vet har en jättebra lista på sidan med liknande videoklipp. Så då trycker jag på en annan Def Leppard låt och kommer på denna...

http://www.youtube.com/watch?v=9R2GLQDLFtM

...som inte fanns som en sån där fin bild så man kan titta på bloggen. Men det gör inget. Mer spännande för er bara. Haha. Men medans jag sitter och lyssnar på denna så kommer jag på att det är ju Whitesnake jag vill höra. Det är ju flera år sen sedan (eller förra veckan på riktigt) jag lyssnade på Whitesnake. Så då börjar jag sjunga på "Here i go again", i huvudet. Annika kan ju inte underålla alla i korridoren. Och medan jag sjunger så kommer refrängen på Def Leppard-låten, och man överfylls av en massa konstiga känslor. Känslor som säger "Hallå, du har hört mig förr", och jag börjar tänka igen (för er som inte vet. Det blir bara fel när Annika tänker). Men men. Tänkandet slutar i alla fall med att Annika är för feg för att prova några nya saker, även om det inte är så nytt. För oftast när jag ska lyssna på en ny låt så har jag hört den förr.

Och nu tänker jag igen. På ett tv-program jag aldrig har sett. Haha. Jag är så olyckad.
   Det här var de enda jag hade att prata om för tillfället. Och för att Def Leppard inte fungerade, så kommer här Whitesnake
Puss Puss





(Jävla universalmusicgroup på att inte vilja dela med sig. Lessen att ni få något annat på slutet. Men jag ville ha med videon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback