Love In An Elevator

Ja. Så var man hemma igen efter en dag på jobbet. Sitter nu och försöker att bli trött så att jag kan sova gott hela natten igen. Annika börjar tidigt i morgon. Och efter jobbet så tänkte jag att jag kunde åka till affären och köpa mat och efter det så ska jag skriva klart min rapport. Känns pissigt surt att jag inte har börjat. Men nu har jag öppnat böckerna i alla fall. Så i morgon så ska jag skriva. Skriva skriva och skriva. Och laga mat då. Nu måste jag fixa matdosor och lite annat för att kunna klara mig. Men det är lungt. Det är så skönt utan allt tjat från resten av familjen. Utan elaka påhopp från mamma, pappas dryga utbrott och en syster som gnäller på allt man gör. Det är så skönt. Det tål att upprepas. Skönt skönt skönt.
   Fan då. Annika vill ha kaffe nu. Inte det bästa. Men en liten kopp ska nog gå bra. Bara jag kan somna sen. Kaffe är fan båden bra och dåligt. Det är det bästa som finns att dricka. Men n'r man vill ha kaffe efter kl 22 på kvällen är det inte så bra.
   Annars händer det inte så mycket. Sitter mest här och hoppas att jag ska få den födelsedagspresent jag vill ha. Så jag får nog säga hej då nu. Måste fixa lite innan jag ska sova.
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback