I've got your picture

Hjälp. Annika var ute och gick en liten kvällspromenad. Bara sådär för att försöka bli lite tröttare. Annika är ju så smart av sig att hon somnar efter att hon kommer hem efter jobbet, och sen sover hon gott i mer än 2 timmar framför tv:n. Jag som hade tänkt vara duktig idag. Men lite duktig var jag. Fixade stekt fisk till middag idag. Och oj va ja kände mig duktig.
   Men tillbaka till promenaden. Kan folk inte tänka. När man kommer gående där på gångvägen i skogen vid husen hör jag ett högt, HÖGT stönande av nån brudjävel. Lågt är det inte. Tro mig. Men när hon har skrikit klart så blir det tyst, ett litet tag. För när jag kommit fram till huset så att jag går förbi det börjar hon skrika på nytt. Och mellan hennes skrik så hör man klatch, klatch. Sedan hör man henne basunera ut för hela lassas att nu går det. Nej, de e fan inte trevligt att höra sådana saker när man är ute och går. Och Annika, nyfiken i en strut tittar mot huset och ser att fönstret står på vid gavel. Helt öppet för alla människor som vill ut och gå att höra på detta spektakel. Jag tror inte hon tar illa vid att hon får ha lite trevligheter för sig vid kvällningen så här. Det är det ju ingen som säger nej till. Men om är så förbannat högljudd som hon var så kanske man kan tänka på att stänga fönstret. Det bor många barn och gamlingar på våran gata.
   Men, men. Det enda jag känner för att gnälla över nu är att snälla, snälla folket som vill ha sex. Gör det med fönstret stängt. Och blir det varmt. Var lite tystare av er. Eller gör det på en avlägsen plats ute i skogen. Inte i ett bostadsområde där vem som hellst kan gå utanför fönstret.
   Det värsta av detta är att det är andra gången i mitt liv jag hör folk ha sex. Första gången var när jag var på promenad i Lysekil med Johanna. Fast den gången trodde jag det var en hund. Hon ylade på som 17 + att det var mitt på dagen. Då förväntar man sig inte att folk ska ha sex på sitt rum med vidöppet fönster. Det är nästan så att man kan (va är ordet ja nu söker? Försök förstå) ... att folk har sex på kvällarna istället för mitt på dagen.
   Det värsta med hela den här hemska upplevelsen är att jag vill också ha det såhär. Ha en karl vid min sida som kan tillfredställa mig så som denna damen blev. Och vad värre är. Jag hade en sådan karl. Men det bidde inget av det. Annika klarar inte av att vara seriös så då försvann det fortare än kvickt. Nästan. Visserligen kom det en VFU period där och förstörde lite också. Annika tar skolan på allt för stort allvar, nästan. Men men. Om ni kan. Lär mig att kunna vara normal så att jag kan få denna någon vid mina sida.
   Ha det bra alla. Och snälla, snälla. Stäng fönstret om er när ni har sex.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback