Is it ‘cos I’m cool

Sista dagen på jobbet idag. Måste säga att det har varit det bästa stället någonsin att jobba på. Har bara fått snälla kommentarer utav dom hela sommaren. Den bästa var iaf när dom fråga om jag var brunhårig. Jag som såg så naturligt blond ut. Då blev Annika glad. Jätteglad. Ingen som tycker att jag ser naturlig ut i håret. Och sedan den gången jag bakade ne kaka. Alla älskade den jättemycket och ringde hem och undrade om jag kunde ta med mig reseptet till jobbet. Jag som trodde dom ville att ja skulle dit och jobba. Men icke sa nicke. Så till nästa år har jag nog sommarjobb igen. WOHOO.
   Planer för i morgon då. Enda som finns inplanderat för tillfället är att anmäla sig till omtentan. Och de e ganska brottom till att göra det. Ska vara gjort innan 20:de. Men de kommer nog att ordna sig. Rapporten har jag gjort klart och skickat in i tid också. Känns som om att det börjar rulla i rätt riktning igen. Wohoo wohohooo.
Nee. Nu örjar jag bara prata skit. Kanske ska fortsätta se på Batman nu och sticka klart mitt bakstycke. Annika stickar ett mkt fint linne till sig själv. Ska visa sen. Har ju kamer nu så.
Hej då alla.
Puss Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback