I Don't Want to Grow Up

Jaha. Då har man blivit utskälld 2 gånger på mindre än 1 timme idag. Bra Annika. Först av Malin som blev skitsur att jag inte sagt att jag ska åka. Men jag orkar fan inte. Som om att hon alltid berättar när hon ska bort. Jämt när man ringer henne är hon ute någonstans med sina kompisar och ränner. Och jag har faktiskt sagt till alla att jag kommer att åka runt den 17-19 augusti. Nu åkte jag visserligen 20, men det är ju nästan samma sak. Hur svårt kan det vara för henne att ringa då? Enda gångerna jag duger till är när man ska iväg och bada. Så är det med alla jag känner i s-viken. Jag är ju perfekt att ha som chaufför eller badkompis för annars så är jag ju bara ivägen eller försöker att förstöra så mycket jag bara kan för alla. Åååååhh. Jag är så tröt på sandvikenfolk. Dom kan ju köra upp något där solen aldrig lyser på dom.
   Sedan fick mamma världens dampanfall för att jag sa att jag ville köpa en blomma, och sen blev hon ännu surare när jag sa att jag ville ha en murgröna. Va fan är det för fel på den människan. Alla minnen jag har från henne är när hon skriker på mig för att jag inte förstår något eller skrattar åt mig för att jag inte vet något. Fina minnen man har av henne. Verkligen. Och vissa av mina kompisar som inte förstår hur man kan tycka illa om sin familj. Lev en vecka med min så ska ni få se hur man inte kan tycka om sin familj. Jag lovar. Men det kommer nog inte att gå så bra. Dom smörar ju som fan i min familj och visar det aldrig för annat folk. Usch.
   Men men. Dags att göra inlägget lite trevligare. Ska plugga med  Sophia i morrn. TACK TACK TACK. Hade aldrig orkat plugga själv. Och till sist en fin video. Vad jag har börjat lägga ut videoklipp nu. Men det är nog bara för att jag har lärt mig hur man gör. Så gott folk. Ta hand om er.
Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback