Food

OK. Annika har gjort pajskal, eller vad man nu kallar det. Klart kl 2 på natten. Sitter nu här och väntar på att den ska kallna något så att jag kan klä den i folie och gå och lägga mig. Trött som satan. Åkte till Gävle idag och gjorde av med 500 spänn på bodyshop. Hata priserna men älska produkterna. Bara tråkigt att det inte finns något bodyshop i Övik.
   Åker till Ö-vik på tprsdag å. Hoppas att det finns någon där uppe jag kan vara med och plugga med. Anmälde mig till omtentan idag. Det jag har att se fram emot när jag åker upp. En massa plugg för en pissigt tråkig tenta på fredag. Men va fan. Sedan på fredagkväll hoppas jag på att nån vill gå ut med mig. Jag har inte gått ut på hela sommaren. Har druckit alkohol 2 gånger denna sommaren också. Första gången dagen innan min födelsedag och sedan på min födelsedag. Känns ganska så ensamt och tråkigt. Men det har jag haft också. Hela långa sommaren. Inte en enda vän som vill gå ut med mig. Bara Malin. Och henne var jag ute med på min födelsedag. Och varje gång vi träffas pratar hon om att hon har varit ute då och då. Men inte har hon frågat mig. Måste vara stora fel på mig då, om ingen ringer och hör om jag har lust att följa med ut på stan en sväng. Men om man lyssnar till min mamma så är det stora STORA fel på mig och att jag bara förstör för alla. Det är så synd om folk som måste bo med mig för att jag är så jobbig. Men va fan. Inte konstigt att man är dryg och jobbig mot henne så som hon behandlar en. Och resten av familjen är inte så mycket att ha den heller. Pappa går bara och är sur och syrran lovar aldrig någonting som hon säger och håller med mamma i allt att jag är helt jävla cp (deras ord. Ej mina). Nee. Ska bli så förbannat jävla skönt att komma bort härifrån nu. De e fan en befrielse att jobba om somrarna. Då slipper man vara så mycket med familjen. Nice.
   Annars har jag itne mycket mer att prata om. Förutom att mitt besöksantal börjar röra på sig. Vissa dagar har jag 1 mer besökare. Det känns väldigt bra måste jag säga. Att det finns folk som vill läsa min långa tråkiga blogg.
   Men nu ska jag avsluta. Vill bara lägga in en väldans fin video först. Men det är bara för låten. Skit i videon. Lyssna på låten. Så jävla Annika för tillfället. Hungrig som satan.
Puss Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback