1 år äldre



Ja. Så var det min födelsedag igår. Inte för att det var så speciellt. Inte ett enda paket fick jag. Fick blommor av familjen Pettersson, mat av Malin och ett kort av Alexandra. Men ja ska inte klaga så mycket. Har man inte nå mycket kompisar så får man väl skylla sig själv. Men däremot var det många som sa grattis. Trodde inte att det skulle vara så många. Känns bra faktiskt. Att det finns folk som vill gratulera mig på min födelsedag. Förra året fick ja ju bara grattis av syster medan mamma undrade varför jag bakade muffins.
   Måste tillägga att fira födelsedag själv är pissigt jävla tråkigt. Jag gjorde ingenting under hela dagen. Visserligen hade asont i huvudet också. Men det hjälpte efter att jag åkte till apoteket och köpte mig alvedon. Köpte sådana som smälter i munnen. Usch vad dom är konstiga. Smakar inte så äckligt. Men de e nån konstig konsistens på dom.
   Annars så köpte jag bara presenter igår. Till Lisa och till Alexandra. Inte en enda till mig själv. Jag orkade inte. Hade för ont för att orka handla åt mig själv. Var visserligen på ica och handlade lite smått och gott. Men tårta blev det inte. Köpte mig en pistaschbulle och lite brieost. Tyckte jag kunde få det nu på min 23:dje födelsedag. Orkade inte baka mig en tårta. Fick skäll av Lisa för att jag inte hade gjort tårta. Men jag var trött + att ja hade ont i huvudet. Sa till Malin senare när vi var på väg till Church Street (restaurangen) och hon kommer med svaret att det borde jag väl om jag hade hält i mig en massa öl och vin dagen innan. Men Annika drack inget dagen innan. Hon var för trött efter jobbet för att åka til systemet. Hon tog bara ett glas rödvin av mamma och pappa. Det räckte för mig.
   Ja. Det var väl allt jag hade att prata om. Skulle gärna fortfarande vilja få min födelsedagspresent. Så nu hoppas jag på att jag får den i Ö-vik när jag kommer tillbaka.
   Puss Puss







(Fick dessa av Malin nån minut efter kl 12)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback