ARG

ARG ARG ARG ARG
jag är arg besviken lessen och stressad som en idiot.
vem fan tror min syster att hon är.
LÅT BLIM MIN JÄVLA BDB OM JAG INTE FÅR SE PÅ DIN.
hur fan dum får hon bli. jag får inte läsa hennes blogg. ok. jag gör inte det
vill ju fan se lite bilder på henne nu när jag är borta.

då fan inkräktar jag på hennes liv och hon får inte ha något liv.
men va fan. jag då.
som om att jag vill se hennes jävla bilder på henne och hennes kompisar.
NEJ
de vill jag inte. vill bara se henne i hennes nya hår.
men de får man ju inte
fan va ja e arg
har vart de ett tag nu.
men de e bara för min syster och den jävla tentan vi har på tisdag.
känner jag inte att jag kommer klara av den.
fan då
men men
en sista sak innan jag måste fortsätta plugga
ANTONIA. FÅR OINTE JAG SE DIN BDB SÅ SKA DU GE FAN I MIN.
SER JAG DIG DÄR INNE IGEN SÅ SLÅR JAG IHJÄL DIG.
var bara det
hej då allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback