5 min senare

Oj fan. Glömde ju att säga att jag har blonderat mig. Fan va ja e snygg i det. Om jag får söga min mening. Men ja trivs. Trivs lite för mkt. Men de ser bra ut. Ser inte så blonderat ut. Men de kan ju vara för att de e 500 miljoner slingor just nu. De e inte totalt blonderat. MEn bra är et. Och ajg trivs. Senast de hände något bra för mig var idag när jag var på systemet. En människa gav mig en godis bara för att. HUr jävla snäll är man inte då. Borde nog inte svära så mkt. Men de är lätt hänt. Och igen. Hoppas inte syster vakna. Hoppas ho sover. Annars säger aj att vi sover i våra föräldrars säng. Jävla skönt det är att sova där då. Iaf sen papa blanda ihop min å mammas täcke, så att ja fick hennes skapptäcke å pappa kasta min fina. Hata pappa ibland. Men än så länge e de lungt
Puss på er alla igen då. Och åter igen. Sup inte skallen av er

Kommentarer
Postat av: Designa din blogg - För dig som vill sticka ut i mängden

Du får ju slänga upp en bild sen med så folk kan se..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback