Frisyr...

Annika klippte sig idag. Efter att hon har sagt i 3 månaders tid att hon ska klippa sig. Så igår beställde jag tid och fick en idag.
Annika sa att hon ville ha glamrock frilla. Det slutade med att det ser ut som om Jimmy Jansson möter David Bowie, med lite inslag av tantfrilla. Men jag gnäller inte. De var skönt att bli av med ruffset jag hade. Ser inte lika förstört ut nu.
Det värsta med frisyren är att den gör så att mitt huvud ser ut som en kokosnöt. Men det har mitt huvud gjort förr, så det är ingen fara.
Ja, det var väl allt. Annika ska vaxa benen i morrn å. Oj vad Annika har blivit utseendefixerad. Kanske ska jag klippa tånaglarna innan jag går dit. Det vore nog trevligare för henne som ska vaxa benen.
Puss på er alla (inga visdomdord idag. mitt huvud e tomt) och ha de bra.
P.S Jag lägger kanske ut en bild på mitt hår i morrn om jag kommer ihåg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback