Wohoo

Det var ett tag sedan jag skrev något så ja tänkte göra det nu.
Inget mkt har hänt i mitt liv. Det största är väl att jag fick världens komplimang av min kära lilla far. Han sa "Jag undrar hur vårat hem kommer att se ut efter att Annika börjat jobba". Det måste ju betyda att han tycker om det lilla jag städar i huset. Även fast de inte e så mkt jag gör. Men har man tråkigt om dagarna är det roligt att ha något att göra. Och städa har ju variationer i sig. Det börjar bli tråkigt att brodera så. Men nu tror jag att jag ska börja sy. Det var ett tag sedan. Alltså sy kläder. Kan börja med något enkelt. En kjol eller så. Kanske ska köpa något mönster å så ja ha nå hum om hur man ska göra den så den inte blir sne.
Surfade runt på youtube som vanligt nyss å. Hitta en Lars Winnerbäck-låt som är bättre än "Kom ihåg mig". "Spöken" heter den. Den va ju lite bra å. För spöken finns ju. Jag tycker fler folk ska börja tro på spöken. Dom är rätt snälla för det mesta.
Det var väl allt för idag.
Puss å Kram

ANTONIA FAHLANDER. VI LEVER I ETT FRITT LAND.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback