Wohoo

MODO tog sig till semin till slut. Det trodde jag aldrig. Fan va skönt. Nu jävlar ska Annika bli hockeynörd igen. Jag riktigt saknar det. Har inte varit på en enda match den här säsongen. Får väl åka upp till nya swedbank arena och se en match innan säsongen e slut. De e ju int så många matcher kvar nu.
Jag e faktiskt lite lessen å. Trodde aldrig att jag skulle bli lessen över brynäs. Men nu e jag de. Jag som ville se MODO möta brynäs nu i semin så att jag kunde skratta ännu mera när MODO kunde ha klått skiten ur dom. Men men. De kommer fler gånger. Än är dom inte ute ur serien nån av dom.
Innan jag slutar mitt inlägg för idag vill jag bara att folket där ute ska höra en av alla de IKEA sånger som finns. Men den här tycker jag e bäst. Den är till och med söt.
Men lyssna å njut
http://www.youtube.com/watch?v=KTJEtMSuMqg. Den äger fett.
Puss på er alla änglar där ute. Vi ses nån dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback