Sjukhus...

Det blir bara ett litet kort inlägg idag med.
Jag borde verkligen gå och lägg mig i tid. Men men. Nån dag kommer jag att göra det.
Var på sjukhuset idag. Fick en massa grejjer. Patientbricka, högkostnadskort och sugmärken. Fan va jag hatar vissa ekg apparater. Men men. Dom fungerar ju iaf. Och jag fick lyssna på mitt hjärta med stetoskop idag med. sist jag gjorde det måste jag ha varit 2. Men kul var det. Haha.
Och så ska jag väl berätta att allt bara var bra med mig. Det var inge större problem. Nu ska jag bara få tag på Gävle sjukhus och få en tid där så ska vi se om jag ska gör min sista operation å.
Hata sjukhus. Men ändå. Jag får ett sådant lung av att vara på sjukhus. Jag känner mig riktigt hemma. Men så är ja ju nästan uppvuxen på sjukhus å.
En sista sak. MCR ha gjort en ny video. Och det vet jag före min syster. De e en sensation. Hon vet allt om MCR före mig. Gu va ja ska skryta i morgon. Annika e stolt igen :D:D
Puss på er alla och mer pussar på änglarna.
God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback