Saker...

Min syster försökte fixa till min blogg. Titta vad fin den har blivit. HAHA. Men jag älskar henne. Tänk vad hon har jobbat för att få den att se bra ut. Men hon orkade inte längre än detta. Men snart så så har jag en fin blogg. En som ser lite mera Annika ut än vad den gör nu.
   Såg Harry Potter i fredags. På premiärdagen. Osch. Va cool jag är. Men det är nästan så att man ska sluta se filmena. Dom blir bara sämre och sämre. Och skådespelarna i filmen har ju totalt flippat ur. Den enda som fortfarande är cool av dom alla är ju Rupert Grint. Han som spelar Ron. Men tillbaka till filmen. Blä. Mer orkar jag inte säga om den.
   Annars tuffar mitt liv på som vanligt. Jobbar (utom denna vecka :'( ) och lodar framför datorn. Uppdaterar aldrig min blogg och försöker hålla mig från solen. Var ute och solade i en timme den här veckan. Sen när jag kom in hade jag utslag över hela magen. Hata soleksem. Vem fan får soleksem? Nån mer än mig så kan ni ju gärna skriva hur man får bort dom. Jag provar med det mesta. Men än så länge har ingenting fungerat. Och jag har aldrig fått det heller. Det är nu dom kommer. Efter att jag har levt i ungefär 21 år. Fan de är värre att ha eksem än hjärtfel. Jag vet så tro mig.
   Nu finns det väl inge mer att berätta. Orka prata om att man är ute och badar på kvällarna. Nu ska Annika inta sitt knark (kaffe) och fortsätta loda framför datorn.
Puss och Kram på folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback