Jag hatar världen och världen hatar mig!

Jaha. Nu har syster försökt att fixa min blogg igen. Men internet dampa loss och på något sätt fick jag hennes blogg. Fast det är min då. Men med hennes bild och bakgrund. Jag vill inte ha Gerard på min blogg :'( Men men. Nån dag framöver ska hon göra om den. Det har hon lovat. Jag tycker den är lite för vit för att vara Annika.
   I torsdags hade jag en fetäcklig nattfjäril i mitt rum. Konstigt nog fick jag inte panik och fångade in den i locket till brännskivorna. Dagen efter var den borta och jag trodde att pappa hade släppt ut den. Det visade sig att den hade rymt. Då fick Annika panik. Men jag hittade den igen (utan panik) och fångade den i en burk med lock denna gång. Sedan såg Annika att den hade lagt ägg i cd-locket. Då mådde Annika illa. Men dom tog hon kål på. Fett roligt. Fyllde locket med en massa Yes och skålhett vatten. Dagen efer hade äggen gått från att ha varit ljusgula till svarta. Det va roligt. Annika tyckte mkt om att hon lyckades döda en massa bäbisar. HEHE. De va roligt.
   I helgen lånade syster och jag lite filmer från videomix. En av filmerna var "American Dreamz". Älska den filmen. I filmen får Iqbal damp och syster å jag på samma gång "Jag hatar världen och världen hatar mig". Fett roligt uttryck. Det borde man använda oftare.
   Drömde fett konstig dröm inatt. Eller natt å natt. Från 12.00-15.00 idag nån gång. Och jag kom ihåg den fram till 5 ungefär. Men nu är den borta. De är lite synd. De är roligt att komma ihåg sjuka drömmar. Kankse ska fundera på den inatt när jag jobbar. Om vi har materialbrist vill säga. Hata att jobba och man inte har något att göra. Folk skrattade åt mig natten som var. Tydligen såg jag ut som skit. Men Annika var skapligt trött å. Och snart väntar jobbet igen:'(
   Men en bra sak som hände precis när jag kom till jobbet. Fick ett sms av Patrik som påminde mig om vårat liv som kommer att komma efter det här livet. Jag längtar redan. Wohoo. Ni borde se upp.
   Mer finns det väl inte att skriva om. Det här inlägget har redan blivit fett långt. Och jag som ville skriva om 500 saker till. Men men. Det får bli till en annan gång. Nu ska Annika surfa runt på nätet och vila lite innan hon ska till jobbet. Ska åka om en timme.
Puss på er alla och som DiLeva säger: Frukta inte. Ät frukt.

Kommentarer
Postat av: tewee

HAHAHA,
Jag tycker att din blogg blev sexig ;>


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback