OJ

Oj. Va 17 hände nu. Ja skrev ett inlägg för några dagar sedan å den blev inte publicerad. Så jag blev arg och sur som, jag vet inte vad. Och idag när jag loggar in så finns den kvar. Ha, vilken trevlig överaskning. Det är det andra som har gjort mig glad idag. Det tredje är att texten på det jag publicerade nyss är helt perfekt. Inte så störd som den har varit förr. Jäkla skönt de. De första som gjorde mig glad var korten jag fick se efter att ja följt med Conny ut när han fotar. Fan vilka fina bilder han fick på mig. Och gud vad jag skryter. Men jag tycker inte om att vara på kort. Men han får mig att se lång, smal och snygg ut på endel kort han tar. De e helt otroligt.
Gud va ja maler på om ingenting. Men de e så jäkla kul att prata ibland.
Haha. En till kul sak som inte alls e nå rolig. Dom jag bodde hos förut ringde mig å va ganska arga för att ja inte har hört av mig sen jag kom tillbaka. Men jag har ingen lust att bo hos några som inte vill ha mig där. Så nu ska jag dit senare idag och packa alla mina saker jag har där. Få se om allt får plats. Jag lämnar nog vissa grejjer. Allt behöver man inte.
Och åter igen. Tack mina söta änglar. Vad skulle jag ta mig till utan er. Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback