Allt e skit

Fan fan fan.
Varför ska allt hända mig?
Haft en sjukt bra vecka i Växjö nu. Gjorde allt man borde göra oftare. Sova länge, se en dålig film, kela med hårbollar och de roligaste av allt ÅKTE PULKA. De va fan fett roligt. Varför gör man de inte när man blir gammal? Fan ja ska aldrig växa upp.
Men nu har ja då åkt ifrån Växjö. Och det ska jag säga er. Tåg e de elakaste transportmedlet som finns. Visserligen e de smidigt, snabbt å man kan köpa mat där. Men fy fan för när dom går sönder. Jag satt strandad i Falköping i en timme tack vare fel på tåget. Och sen blev det till att åka en hisskeligt massa omvägar. Men men. Har man biljetter kommer man till slut fram. Även om man är en 2.5 timmar sen.
Men till saken då. Nu har jag kommit tillbaka och måste se livet ta sin gång. Innan jag åkte till Växjö blev jag bokstavligen utkasstad från där jag bodde. Men jag har änglar till kompisar. Så nu bor jag hos en Äängel. Puss på dig. Så nu e de bara att säga upp sig från jobbet och sticka från stan igen då. Folk förstår verkligen inte hur mkt man kan älska å hata en stad. Sandviken hatar jag. Och nu måste jag tillbaka. Jag vill inte.
Men de ska nog bli bättre. Trodde jag ja. HAHA. På bussen hem träffa ja värsta trevliga tanten som kunde fixa bostad. Ja fick mailadress. FAN ATT JAG SKA HEM. När ja va i Växjö så ringde dom och ville att jag skulle jobba på flera ställen å. Fan mitt liv skulle bli perfekt.
Men vem vet. Sandviken kan ha sina hemligheter. Jag kanske tar ett bättre tag i mitt liv där. Jag har hittat sjukt många folkhögskolor nu som jag vill gå.
Oj va långt det blev idag. Men de va bara bra. Vissa saker måste man få ur sig.
Ha de gott alla människor där ute och en massa pussar å kramar till mina änglar. Jag skulle aldrig klara mig uten er. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback