måndag

Oj då. Vadå mesannika. Två inlägg efter varandra som heter wohoo. Hmm. Ja kanske ska börja skriva upp på papper fina rubriker jag kan skriva. Jag har noll fantasi.
Var hos faster och farbror igår och käka våfflor. Vi fick 3 rättersmiddag med bara våfflor. Satan va gott det var. Trodde aldrig de skulle vara gott med räker på våfflorna. Men de e ungefär som langos. Gaahh. Snart e de cityfest. Blää. Jag blir gammal då.
Har väl inge mera att säga. Eller jo. Syrran gjorde emofrilla på mig igår. De va rätt sött förutom att ja inte hade något hår i pannan. Det kändes lite tomt. Men söt blev jag.
Det var väl allt. Slutar med att säga att ni måste köpa glassen dom har på videohallen eller vad stället heter nu för tiden. Det var den godaste glassen jag ätit på länge. Kaksmet och glass. Kan det bli bättre? Nej
Ha de gött alla människor. Drick mkt kaffe.
Puss puss



ANTONIA FAHLANDER. BÖRJA BRY DIG LITE MERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback