"Onda människa"

Hmm. En nyu dag har paserat. På väg mot sitt slut. och ordspråket som säger "Lev dagen som om det vore din sista" har jag inte levt upp till. Vem vill sluta sitt liv med att söka jobb. Nej jag måste ändra på det här.
   Men istället så gör jag fem saker jag ska göra innan jag dör på en dag så då borde det ju jämna ut sig. Som igår. Malin färgade mitt hår och oj vaad snyggt det blev. Jag är värsta fin i håret. Hmm. Oj vad jag låter fjortis. Men det får vara så. Jag har en fjortis till lillasyster så de e nästan inte mitt fel. Men Malin kan vara ganska (?) dum ibland å. som när hon retar mig för mitt uttal på Beatles, Inte mitt fel att jag har varit västkustbo i 2 år. Stackars Annika.
   Conny har faktiskt varit väldigt snäll den senaste tiden. Hjälper mig leta reda på en massa låtar jag måste höra innan jag dör. Typ. Snällare människa finns inte. Även fast han är ond för det mesta.
   Idol har börjat nu också. Ångrade mig stort att jag hade vart på audition när det gick på tv. Men va fan. Jag hördes ju inte och syster sa att jag syntes som hastigast när dom filmade på den äckligt långa kön som ringlade sig frammåt så sakta. Och en sak måste jag säga. Man får inte ens träffa den riktiga juryn när man kommer dit. Snacka om att bli förvånad. Jag som ville skälla på dom. Men men. Det kommer en ny chans nästa år också.
   Så som sista ord vill jag bara säga: Aldrig ska jag sluta älska dig. Du är allt jag har och allt jag ber om.
Hej då och kom ihåg "Lev idag som om det vore din sista dag p denna underbara värld"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback