Lite bättre dag

Solen skiner. Detta kan faktiskt kanske bli en ganska bra dag. Och Malin hoppa fram på msn å. Det var lite roligt faktiskt. Har inte hört från henne på några månader. Å hjälp. Vad ska jag hitta på. Jag har det så tråkigt. Jag måste göra någonting. Att bara sitta hemma är nog bland det tråkigaste som finns. Försöker taffat att hålla en konversation med väggen. Men han är lite dålig att komma tillbaka med trevliga kommentarer. Aja. Dör jag inte av galenskap borde jag dö av att väggen blir så irriterad på mina konversationer att han kastar sig över mig.
   En rolig sak som händer dock är att mitt blåmärke från armvecket försvinner med stormsteg. Det är inte sant vad fort det går. Eller så ville det försvinna nu efter att ha sett ut som en knarkare i över en vecka. Å vad jag hatar sprutor. Ont gör dom å. Speviellt om något ska in i kroppen. Blodprov är lite lättare. Då försvinner det ju bara litre.
   Men nog om sprutor. Denna äckliga uppfinning.
Ha det gött folket.
Vi ses nån dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback