ARG och lite lessen...

Femman är nog den mest irriterande tv-kanalen som finns. Dom bara byter tider och dagar lite som dom vill med programmen dom visar. Jag har nu i en hel vecka väntat på att helgen ska komma så att jag kan få se på  Beyblade. Men nej. Nu har dom ändrat det så att det går i veckorna istället för på helgerna. S¨å nu har jag missat 5 JÄTTEBRA avsnitt av Beyblade. Ray ska vara på restaurangen och Kai ska ta av sig sina fula vantar och så ska dom ha flugit te nått ställe som börjar på B. Piss också. Glömmer jämt vad det är för ett ställe.
   Lessen är jag också. Jag känner mig så ensam ibland. Ringde en kompis och ficka veta att hon är borta från Sandviken. Skrev te en annan på msn och hon hade inte tid att prata och den tredje skulle bort. Kvar sitter jag ensam totalt jättedeprimerad och vet inte vad jag ska ta mig till. Mewn ändå är det bättre än i Lysekil. Då bröt jag ihop minst två gånger om dagen för att jag var så ensam. Här har jag i alla fall min familj jag kan komma till om jag är för ensam. Men jag får väl lära mig att vara ännu mera solo än vad jag redan är. Men det ska väl inte ta och bli så svårt.
   Farväl grymma värld...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback