Thomas Järvheden

Kära publik ni har haft äran och chansen

Att se en utav dom mest roliga i branchen

Men få vet ju om att den här killen finns

Det är oftare dom annorlunda människorna man minns

Man ska helst vara tjock, och komma från Gotland

Ännu hellre vara kurd eller kanske uppväxt i Norrland

Med homosexappeal, eller rullstolspermobil

Men jag är alldeles för normal för att märkas jag är ens inte CP

 

CP, CP Jag är ens inte CP eller gay eller opererad tjej

Inte CP, CP, CP -Jag är inte ens CP att sticka ut de är inte min grej, nej, nej, nej...

 

Det är så svårt att sticka ut, jag är varken snygg eller ful.

Jag har ingen dialekt som är märklig eller kul.

Är inte adopterad flykting med intressant färg.

Är varken Indier eller rödhårig, lång lesbisk dvärg.

Har ingen spännande sjukdom som anorexi

Är varken transa eller bi, hur trist kan de bli

Har inte bitit min svåger på Spy Bar & tatt droger

Jag har allting emot mig från början, jag är ens inte CP

 

CP, CP Jag är ens inte CP eller gay eller siliconstinn tjej

Inte CP, CP, CP -Jag är ens inte CP att sticka ut de är inte min grej, synd för mig...

 

Jag har aldrig varit kung av Kungsan och misshandlat andra

Försöker naivt att kvalitetsvägen vandra

Men det är inget som intresserar en nutida journalist

Att man bara jobbar på som en proffsig artist

Nej man ska helst stått och knullat i nån Big Brother -kanal

Och ingen minns en schysst kille som är kul fast normal

Och jag ligger inte gärna med herr Brinkenstjärna

Så jag har allting emot mig från början jag är inte ens CP

 

CP, CP Jag är ens inte CP eller gay eller opererad tjej

Inte CP, CP, CP -Jag är inte ens CP att sticka ut det är inte min grej, synd för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback